
Amb moltes entrevistes realitzades tant a executius de multinacionals, brokers de borsa, espies industrials, així com activistes i pensadors contra la globalització (Noam Chomsky, Naomi Klein, Milton Friedman, Michael Moore) s'analitza el comportament de les multinacionals.Tot adornat amb imatges d'anuncis en la televisió, videos promocionals de les empreses i notícies tretes de la televisió. La linea argumental consisteix a donar per vàlida la hipòtesi legal per la qual una empresa és "una persona" amb drets i obligacions. Si és així la pel·lícula s'endinsa en el seu comportament, la seva conducta i els seus desitjos. Amoral, única i exclusivament motivada per la recerca del benefici propi, no obstant això busca la autojustificación i donar una cara humana. sotmeten-la a un test psiquiàtric proposat per l'Organització Mundial de la Salut, Joel Bakan demostra que "La Corporació" respon al perfil d'un psicópata.
1ª Part. La patologia del comerç
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada