dilluns, 10 de març del 2008

Toca-la otra ves Sergi.

Hola estimats futurs lectors del meu post.

En aquesta secció la meva intenció es fer-vos arribar una critica de cine des de la meva humil visió i de forma directa. Us animo a que un cop llegida la critica mireu la pel·lícula i la comenteu, i si ja l’heu vista, doneu la vostra opinió. M'agradaria que aquesta secció fos de debat sobre una de les meves passions, el cinema.

Per norma general, intentarem parlar de pel·lícules, que se'n dirien estranyes. Vinc a dir, les pel·lícules acostumaran a no sonar massa, però, d'una cosa en puc estar segur, no deixaran indiferent a ningú.

Feta la presentació parlarem de la primera pel·lícula, començaré per una que em va deixar amb la boca oberta quan la vaig veure: OLD BOY

Un home es segrestat, i de cop i volta es desperta en una habitació. Passen els anys fins que un dia la porta s’obra, l'home es lliure. Pregunteu-vos una cosa, que es més important, venjar-te? o saber perquè t'han tancat tant de temps i de cop ets lliure?.

Fes click aquí per veure el tràiler.

La pel·lícula parla d'una venjança molt dura, es una pel·lícula on no t'acabes de situar, però de cop i volta tot dóna un tomb de rosca y totes les accions aïllades de la pel·lícula agafen sentit engranant una obra mestra.

La pel·lícula es coreana però es pot trobar em sembla recordar que fins i tot en català. És una pel·lícula una mica dura, hi ha escenes d'extrema violència que poden arribar ha molestar als mes aprensius, però desprès, la recompensa, te la trobes en forma d'un record que et perdurarà tota la vida.

Nota: 9,5 (considero que es la màxima nota ja que el 10 no existeix)

En resum espero que us agradi i sobretot per fer que aquesta secció funcioni, mireu les pel·lícules i comenteu el que us sembla. Moltes gràcies pel vostre temps. FINS A LA PROPERA SETMANA.